Koordynator do spraw dostępności cyfrowej i architektonicznej w Łódzkim Domu Kultury.
Dane kontaktowe:
ul. Traugutta 18
90-113 Łódź
tel. 797 326 216
e-mail: ldk@ldk.lodz.pl
Zadania koordynatora:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Łódzki Dom Kultury.
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez ŁDK, zgodnie z wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w sferze dostępności architektonicznej, cyfrowej
i informacyjno-komunikacyjnej. - Monitorowanie działalności ŁDK w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Przedstawienie Dyrektorowi Łódzkiego Domu Kultury bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.
- Sporządzenie raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w ŁDK, który publikowany jest w Biuletynie Informacji Publicznej ŁDK.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Plan na rzecz poprawy dostępności ŁDK.
Plan działania ŁDK
Raport o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w danym podmiocie
Raport o stanie zapewnienie dostępności w Łódzkim Domu Kultury.
Wersja dostępna Raportu o stanie zapewnienia dostępności w Łódzkim Domu Kultury.